Ikona: Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb
Ikona: Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb

Menadżer musi widzieć nawet będąc poza obiektem

System hotellionWeb pozwala menadżerowi na bieżąco, na swoim telefonie, śledzić podstawowe parametry statystyczne i finansowe dotyczące swojego obiektu.

Frekwencja, średnie ceny, imprezy planowane lub odbywające się w salach konferencyjnych i wiele innych – to wszystko widzi na ekranie swojego smartfona.

To jednak nie wszystko.

Dostępne są mu interesujące raporty, po których wybraniu i określeniu parametrów system przygotuje odpowiednie zestawienia i udostępni na telefonie w postaci dokumentów pdf.

Poprzez aplikację mobilną może się też kontaktować bezpośrednio ze swoim personelem, wydawać polecenia oraz odpowiadać na adresowane notatki, bądź podejmować decyzje w odpowiedzi na zadania, jakie wystawia system, np. wyrazić zgodę o udzielenie ponadnormatywnego rabatu.

Służba pięter otrzymuje sprawne narzędzie do komunikacji z recepcją

System hotellionWeb wyposażony jest w moduł HSK. Umożliwia on szybszą i sprawniejszą komunikację pomiędzy służbami sprzątającymi, a pozostałymi służbami w hotelu.

Mając aplikację w kieszeni można łatwo wskazać status pokoju po jego sprzątnięciu, zdefiniować produkty, jakie zostały wykorzystane z minibaru, dodać na życzenie gościa dodatkowy sprzęt bądź wyposażenie. Aplikacja informuje również o przedłużonych pobytach, lub konieczności pilnego uprzątnięcia pokoju zwolnionego właśnie przez poprzedniego gościa, kiedy kolejny gość już czeka.

Możliwe jest też zgłaszanie usterek służbom technicznym, wkrótce również z możliwością przesłania im zdjęcia uszkodzonego fragmentu.

Niezbywalną funkcją takiej aplikacji jest też funkcja zgłaszania rzeczy znalezionych – to również na wyposażeniu hotellionWeb.

Służby techniczne też mają aplikację

Moduł służb technicznych, pozwala technikom od razu na ekranie telefonu sprawdzić gdzie należy usunąć i jaką usterkę, czy pokój jest zajęty czy już się zwolnił, kiedy oczekiwany jest kolejny gość w tym pokoju, a zatem kiedy i w jakim czasie można dokonać naprawy.

Oczywiście za pomocą aplikacji technik ma możliwość sprawnego komunikowania się z recepcją, co sprawia, że bez specjalnego kontaktu otrzymuje bieżące wiadomości o potrzebach technicznych obiektu.

Gość i aplikacja to swoboda bezkontaktowej komunikacji z hotelem

Goście niechętnie dają się zmusić do instalowania na swoich telefonach aplikacji mobilnych z hotelu. Mają obawy zainstalować kolejną aplikację, która może ich bombardować wiadomościami marketingowymi.

Ale hotellionWeb nie wymaga instalacji. Wystarczy zalogować się na dane przesłane w potwierdzeniu rezerwacji.

Moduł Gość aplikacji mobilnej hotellionWeb pozwala łatwo śledzić czas pozostały do rozpoczęcia pobytu, przeglądać swoją rezerwację i jej szczegóły, dokonywać zmian, a nawet uzupełniać dodatkowe wyposażenie, jak np. żelazko, dodatkowa poduszka z gęsiego pierza, czy rezerwację solarium. Gość ma w aplikacji bieżący podgląd całej swojej rezerwacji oraz jej kosztu. Może z jej pomocą kontaktować się jak komunikatorem z recepcją, przygotować do przyjazdu, wypełnić swoje dane rejestracyjne, określić się w zakresie zgód marketingowych czy sposobu i formy rozliczenia, a następnie po przyjeździe do hotelu zameldować się nawet bez podchodzenia do recepcji.

Klucz zostanie – jeśli zamki hotelowe na to pozwalają – Gościowi dostarczony na telefon w postaci tokena, którzy po zbliżeniu telefonu do zamka w pokoju pozwoli otworzyć drzwi. W czasie pobytu gość może korzystać z dodatkowych usług udostępnionych przez hotel, zarówno w zakresie dostarczenia do pokoju dodatkowych sprzętów, jak też w zakresie zamówienia posiłku do pokoju lub do zarezerwowanego przez aplikację stolika.

Co jest bardzo istotne – Gość nie musi instalować aplikacji na telefonie – może po prostu wybrać przesłany link, zalogować się i mieć wgląd w swoje dane, ofertę hotelu oraz swój stan rozliczenia, który, bez wychodzenia z pokoju, może uregulować, a następnie wymeldować się i opuścić hotel. A wszystko to nawet bez jakiegokolwiek kontaktu z recepcją.