+48 32 279 22 50
I
Ikona: Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb nowość

Aplikacja mobilna hotellionWeb
Ikona: Aplikacja mobilna hotellionWeb

Aplikacja mobilna hotellionWeb nowość

Wyślij do nas wiadomość

Poznasz pełne możliwości hotellion:

Wypełniając formularz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PMS Labs Sp. z o.o. podanych w formularzu, w celu i w zakresie niezbędnym do odpowiedzi na zadane przez Państwa pytanie lub przedstawienia oferty handlowej firmy PMS Labs Sp. z o.o. Mają Państwo prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi lub przeniesienia danych.
Aplikacja mobilna hotellionWeb

Menadżer musi widzieć nawet będąc poza obiektem

System hotellionWeb pozwala menadżerowi na bieżąco, na swoim telefonie, śledzić podstawowe parametry statystyczne i finansowe dotyczące swojego obiektu.

Frekwencja, średnie ceny, imprezy planowane lub odbywające się w salach konferencyjnych i wiele innych – to wszystko widzi na ekranie swojego smartfona.

To jednak nie wszystko.

Dostępne są mu interesujące raporty, po których wybraniu i określeniu parametrów system przygotuje odpowiednie zestawienia i udostępni na telefonie w postaci dokumentów pdf.

Poprzez aplikację mobilną może się też kontaktować bezpośrednio ze swoim personelem, wydawać polecenia oraz odpowiadać na adresowane notatki, bądź podejmować decyzje w odpowiedzi na zadania, jakie wystawia system, np. wyrazić zgodę o udzielenie ponadnormatywnego rabatu.

Służba pięter otrzymuje sprawne narzędzie do komunikacji z recepcją

System hotellionWeb wyposażony jest w moduł HSK. Umożliwia on szybszą i sprawniejszą komunikację pomiędzy służbami sprzątającymi, a pozostałymi służbami w hotelu.

Mając aplikację w kieszeni można łatwo wskazać status pokoju po jego sprzątnięciu, zdefiniować produkty, jakie zostały wykorzystane z minibaru, dodać na życzenie gościa dodatkowy sprzęt bądź wyposażenie. Aplikacja informuje również o przedłużonych pobytach, lub konieczności pilnego uprzątnięcia pokoju zwolnionego właśnie przez poprzedniego gościa, kiedy kolejny gość już czeka.

Możliwe jest też zgłaszanie usterek służbom technicznym, wkrótce również z możliwością przesłania im zdjęcia uszkodzonego fragmentu.

Niezbywalną funkcją takiej aplikacji jest też funkcja zgłaszania rzeczy znalezionych – to również na wyposażeniu hotellionWeb.

Służby techniczne też mają aplikację

Moduł służb technicznych, pozwala technikom od razu na ekranie telefonu sprawdzić gdzie należy usunąć i jaką usterkę, czy pokój jest zajęty czy już się zwolnił, kiedy oczekiwany jest kolejny gość w tym pokoju, a zatem kiedy i w jakim czasie można dokonać naprawy.

Oczywiście za pomocą aplikacji technik ma możliwość sprawnego komunikowania się z recepcją, co sprawia, że bez specjalnego kontaktu otrzymuje bieżące wiadomości o potrzebach technicznych obiektu.

Gość i aplikacja to swoboda bezkontaktowej komunikacji z hotelem

Goście niechętnie dają się zmusić do instalowania na swoich telefonach aplikacji mobilnych z hotelu. Mają obawy zainstalować kolejną aplikację, która może ich bombardować wiadomościami marketingowymi.

Ale hotellionWeb nie wymaga instalacji. Wystarczy zalogować się na dane przesłane w potwierdzeniu rezerwacji.

Moduł Gość aplikacji mobilnej hotellionWeb pozwala łatwo śledzić czas pozostały do rozpoczęcia pobytu, przeglądać swoją rezerwację i jej szczegóły, dokonywać zmian, a nawet uzupełniać dodatkowe wyposażenie, jak np. żelazko, dodatkowa poduszka z gęsiego pierza, czy rezerwację solarium. Gość ma w aplikacji bieżący podgląd całej swojej rezerwacji oraz jej kosztu. Może z jej pomocą kontaktować się jak komunikatorem z recepcją, przygotować do przyjazdu, wypełnić swoje dane rejestracyjne, określić się w zakresie zgód marketingowych czy sposobu i formy rozliczenia, a następnie po przyjeździe do hotelu zameldować się nawet bez podchodzenia do recepcji.

Klucz zostanie – jeśli zamki hotelowe na to pozwalają – Gościowi dostarczony na telefon w postaci tokena, którzy po zbliżeniu telefonu do zamka w pokoju pozwoli otworzyć drzwi. W czasie pobytu gość może korzystać z dodatkowych usług udostępnionych przez hotel, zarówno w zakresie dostarczenia do pokoju dodatkowych sprzętów, jak też w zakresie zamówienia posiłku do pokoju lub do zarezerwowanego przez aplikację stolika.

Co jest bardzo istotne – Gość nie musi instalować aplikacji na telefonie – może po prostu wybrać przesłany link, zalogować się i mieć wgląd w swoje dane, ofertę hotelu oraz swój stan rozliczenia, który, bez wychodzenia z pokoju, może uregulować, a następnie wymeldować się i opuścić hotel. A wszystko to nawet bez jakiegokolwiek kontaktu z recepcją.