Artykuły
Hotel w chmurze. Zarządzaj obiektem skąd chcesz
Masz wrażenie, że będąc managerem w hotelu, powinieneś spędzać w obiekcie niemal całą dobę? Ledwo wyjedziesz, a telefony z pytaniami od pracowników, czy właścicieli zaczynają się urywać. Pracownicy pytają o przydzielenie rabatu dla jednej z wielu założonych w systemie rezerwacji, właściciel o dane dotyczące obłożenia, czy przychodu. Czy naprawdę manager musi znać te wszystkie informacje na pamięć?
Czy zmiany zawsze muszą być czasochłonne?
Często zdarzają się sytuacje, w których managerowie, czy pracownicy nie są zadowoleni z działania hotelowego systemu PMS. Chętnie zmieniliby go na inny, przeraża ich jednak wizja chaosu związanego z tą zmianą.
Zaliczka, czy zadatek? Kilka słów o księgowaniu przedpłat
Wynajem pokoju w hotelu zawsze opiera się na umowie zawartej pomiędzy obiektem a Gościem. Najczęściej w regulaminie znajdują się informacje dotyczące zagwarantowania rezerwacji za pomocą preautoryzacji karty kredytowej lub przedpłaty w postaci zaliczki, lub zadatku.
PMS – problem czy rozwiązanie dla hotelu? Lech Musiałek, twórca programu hotellion
Rzadko zdarza się porozmawiać z twórcą programu hotelowego. My natomiast mieliśmy okazję przeprowadzić pasjonujący wywiad z Lechem Musiałkiem, właścicielem PMS Labs, producentem wchodzącego na rynek hoteli premium programu hotellion.
Księgowość w hotelu może być prosta!
Księgowość. Horror wszystkich pracowników hotelu, którzy wystawiają paragony, czy faktury, a także kadry zarządzającej odpowiedzialnej za ten fragment hotelowego życia.
Strony www samodzielnie zbierają dane i zapewniają użytkownikowi łatwą nawigację. A PMSy?
Jakie to proste! Wchodzimy na stronę hotelu lub hotelowego klubu zakupowego, wybieramy termin, wpisujemy dane, a następnie tracimy zainteresowanie i porzucamy rezerwację. Nieco później na naszego maila przychodzi wiadomość: „Dokończ swoją rezerwację, to już ostatni pokój!”. A gdyby hotelowy PMS miał takie możliwości?
Zapomnij o zapominaniu – czyli jak PMS może pomóc w zrealizowaniu pobytu gościa na wysokim poziomie
Wielozadaniowość i konieczność pamiętania o wielu niezwiązanych ze sobą działaniach często bywa powodem zaniedbań wśród recepcjonistów hotelowych. Czy można zminimalizować ryzyko pomyłki dzięki oprogramowaniu?